سوالات متداول ، آیا سوالی دارید؟ از ما بپرسید
لطفاً سوالات زیر را بخوانید و اگر پاسخ خود را پیدا نکردید ،
سوال خود را برای ما ارسال کنید ، ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.
از ما بپرس ...
سوالی دارید؟
سوالات متداول
سوالات متداول
ابتدا کابل شارژر را از لحاظ عملکرد صحیح بررسی نمایید چنانچه مشکل از کابل نبود سوکت شارژ دستگاه مشکل پیدا کرده است پس دستگاه برای بررسی به شرکت ارسال نمایید
دستگاه جهت بررسی سوکت کارت حافظه از لحاظ عملکرد صحیح بایستی به شرکت ارسال گردد
به احتمال زیاد کلید دستگاه دچار مشکل شده است و دستگاه را برای به شرکت ارسال نمایید
ابتدا لیدهای دستگاه را بررسی نمایید که پارگی نداشته باشد و به طور صحیح به بیمار متصل گردیده است و علت دیگر آن می تواند عدم تطابق چست لید به بدن بیمار باشد، چنانچه کماکان مشکل پا برجاست دستگاه برای بررسی به شرکت ارسال نمایید.
سریعا دستگاه را خاموش نموده و با واحد خدمات شرکت تماس بگیرید
باتری دستگاه دچار مشکل شده است و نیاز به تعویض دارد، با واحد خدمات شرکت تماس بگیرید.
ابتدا لید ها را بررسی نمایید که به طور صحیح متصل شده باشد پس از آن چنان چه مشکل پابرجاست دستگاه را برای بررسی به شرکت ارسال نمایید.
با واحد خدمات شرکت تماس بگیرید تا به صورت تلفنی مشکل را حل نمایند.
ابتدا دستگاه را با یک کارت حافظه دیگر امتحان کنید در صورت باقی ماندن مشکل، دستگاه را برای بررسی به شرکت ارسال نمایید.
ابتدا کاف را بررسی بفرمایید که به طور صحیح به دستگاه متصل است هم چنین بررسی نمایید که در کاف سوراخ یا پارگی ایجاد نشده باشد چنانچه کاف معیوب گشته با واحد خدمات شرکت تماس بگیرید.
سوالات دیگر
سوالات عمومی
ابتدا شارژر را بررسی نمایید که عملکرد صحیح داشته باشد و در صورت سالم بودن شارژر با واحد خدمات شرکت جهت بررسی دستگاه تماس بگیرید
ابتدا اتصالات کاف و طریقه بستن کاف را بررسی کنید در صورت پا برجا بودن مشکل دستگاه برای بررسی به شرکت ارسال نمایید.